VYMEZENÍ BIO-PSYCHO-SOCIO-PEDAGOGICKÝCH POTŘEB ŽÁKŮ PRO KONCEPCI KOMUNITNĚ ORIENTOVANÝCH PROGRAMŮ: VÝZKUMNÝ DESIGN

Autor: Lucie Smékalová 

Sekce 4: Výchova a vzdělávání optikou sociální pedagogiky  

Abstrakt: Příspěvek seznamuje s filosofií komunitně orientovan.ch programů v zahraničí. Monitoruje uplatnění principu komunitně orientovan.ch programů v ČR. Cílem příspěvku je navrhnout v.zkumné šetření, které zjišťuje bio-psycho-socio-pedagogické potřeby žáků pro tvorbu komunitně orientovan.ch programů. Zaměřuje se na charakteristiku vybraného v.zkumného vzorku a jednotlivé fáze empirického v.zkumu. 

Klíčová slova: komunitní práce, komunitně orientované programy, potřeby, žáci, volný čas, výzkumný design 

Článek ke stažení v češtině [PDF]: VYMEZENÍ BIO-PSYCHO-SOCIO-PEDAGOGICKÝCH POTŘEB ŽÁKŮ PRO KONCEPCI KOMUNITNĚ ORIENTOVANÝCH PROGRAMŮ: VÝZKUMNÝ DESIGN

 

Title: STAKING OUT THE BIO-, PSYCHOAND SOCIOPEDAGOGICAL PUPILSNEEDS FOR CONCEPTION OF COMMUNITY ORIENTED PROGRAMS: THE RESEARCH DESIGN  

Abstract: The paper introduces to philosophy of the community oriented programs abroad. It focuses on the principle of community programs in Czech Republic. The main aim pf the paper is to project a research survey investigating with bio-psycho-socio-pedagogical needs of pupils for creation the conception of community oriented programs. The paper targets the research sample characteristics and individual phases of the empirical research. 

Key words: community work, community oriented programs, needs, pupils, free-time, research design 

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze