JAK METAKOGNITIVNÍ NÁCVIK OVLIVŇUJE SEBEPOJETÍ STUDENTŮ UČITELSTVÍ?

Autor: Blanka Pravdová 

Abstrakt: Příspěvek prezentuje projekt kvalitativního výzkumu, jenž bude zkoumat změny v sebepojetí studentů učitelství v souvislosti s nácvikem metakognitivních dovedností. Součástí příspěvku je i manuál metakognitivního nácviku určený studentům učitelství, který podporuje jejich schopnost využívat sebereflexi a metakognitivní strategie k vlastnímu profesnímu růstu. 

Klíčová slova: sebepojetí, metakognice, metakognitivní nácvik, student učitelství, kvalitativní experiment 

Článek ke stažení v češtině [PDF]: JAK METAKOGNITIVNÍ NÁCVIK OVLIVŇUJE SEBEPOJETÍ STUDENTŮ UČITELSTVÍ?

 

Abstract: Changes in the self-concept of student teachers happening in connection with training of metacognitive abilities are the focus of a qualitative research project presented in this paper. The handbook is aimed at student teachers and develops their ability to use self-reflection and metacognitive strategies for their own professional development. 

Key words: self-concept, metacognition, metacognitive training, student teacher, qualitative research 

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze