Témata, která žáci nejčastěji řeší se svým třídním učitelem

Autor: Jana Krátká – Stanislav Střelec

Sekce 8: Kulturní a sociální aspekty školní edukace

Abstrakt: Třídní učitel je koordinačním a integračním činitelem s řadou z.važných výchovných úkolů ve vztahu k žákům své třídy, k jejich rodičům, k ostatním učitelům školy, k jejímu vedení a za jistých okolností také k širší veřejnosti. Příspěvek shrnuje výsledky dotazníkového výzkumn.ho šetření zaměřeného na témata (okruhy problémů), které žáci nejčastěji řeší se svým třídním učitelem.

Klíčová slova: třídní učitel, výzkum, analýza dat, žáci

Článek ke stažení v češtině [PDF]: Témata, která žáci nejčastěji řeší se svým třídním učitelem

 

Title: Problems that pupils most often deal with their class teacher

Abstract: The form teacher is a coordinating and integrative factor with a number of relevant educational tasks in his or her relationship to pupils in the class, to their parents, to other teachers, to management and under certain circumstances to the general public. This paper sums up the results of research aimed at the educational problems on which pupils cooperate with class teacher.

Keywords: class teacher, research, data analysis, pupils

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze