Způsoby hodnocení dětského výtvarného projevu v předškolním vzdělávání

Autor: Švrčková Nedevová Markéta 

Abstrakt: Příspěvek představuje náhled na budoucí výzkum zabývající se způsoby hodnocení dětského výtvarného projevu u učitelů mateřských škol a u dětí předškolního věku. Cílem výzkumu je podrobně popsat zjištěné způsoby a kategorizovat je s ohledem na kvalitu a efektivitu výuky. 

Klíčová slova: hodnocení, výtvarná výchova, výtvarný projev dětí, předškolní vzdělávání

Článek ke stažení v češtině [PDF]: Způsoby hodnocení dětského výtvarného projevu v předškolním vzdělávání

 

Abstract: The text present a view to future research into methods of assessment children´s visual expression teachers in kindergartens and pre-school children. The aim of the research is to describe in detail the ways identified and categorize them with regard to quality and effectiveness of teaching. 

Key words: assessment, art education. children´s visual expression, pre-school education. 

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze