Inovace disciplíny “Základy profesní praxe a komunikace” v souladu s třetí verzí rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Autor: Moslerová, N.

Abstrakt: Příspěvek navrhuje inovaci disciplíny „Základy profesní praxe a komunikace”pro studenty učitelských oborů a následný pedagogický experiment, jehož cílem bude zjistit, zda změna v pojetí disciplíny ovlivňuje u studentů kvalitu jejich pedagogického působení v edukační realitě.

Abstract: The contribution proposes innovation of discipline “The bases of professional praktice and communication” for students of teaching provinces and follow – up pedagogical experiment which end will .find aut, if the change of concept of discipline infiuences the quality of the student’s pedagogical aktivity in educational reality.

Keywords: curricular dokuments, the general educational programme, the school educational programme, communicational qualification, teaching qualifikation, project – Fund of university advacement, innovation, discipline, pedagogical research, pedagogical experiment, pedagogical practice.

Článek ke stažení v češtině [PDF]: Inovace disciplíny “Základy profesní praxe a komunikace” v souladu s třetí verzí rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Diskuze