Diagnostika slovní zásoby dětí před nástupem do 1. ročníku základní školy

Autor: Lucie Durdilová

Sekce 7: Dítě v procesu výchovy a vzdělávání

Abstrakt: Příspěvek vychází z faktu, že v současné době není v České republice k dispozici aktuální diagnostický nástroj vhodný ke komplexnímu hodnocení slovní zásoby v dětském věku. Text se zaměřuje především na věk předškolní, konkrétně na dítě v posledním ročníku mateřské školy, které následující školní rok nastupuje do 1. ročníku školy základní. Úroveň slovní zásoby dítěte se podílí na jeho školní úspěšnosti.

Klíčová slova: slovní zásoba, předškolní věk, diagnostický test, CREVT 2

Článek ke stažení v češtině [PDF]: Diagnostika slovní zásoby dětí před nástupem do 1. ročníku základní školy

 

Title: The lexicon diagnostic in children before their enrolling in school

Abstract: This contribution comes up the fact, that at the present time is not available some actual diagnostic material in Czech republic, which would be suitable for comprehensive evaluation of child lexicon. The text is focus on preschool age foremost, specifically on child in the final year of kindergarten, who is getting the first year into the primary school. The level of lexicon participates in the school success.

Keywords: lexicon, pre-school age, diagnostic test, CREVT 2

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze