„JAKÁ BUDU UČITELKA? JAKÝ BUDU UČITEL?“: PROFESNÍ SEBEPOJETÍ STUDENTŮ 2. ROČNÍKU

Autor: Juklová, K.

Anotace: Postoje studentů učitelství k budoucí profesi jsou jedním z produktů jejich profesní přípravy. Průběžné monitorování jejich obsahů je předpokladem k jejich ovlivňování a zároveň prostředkem k vlastnímu profesnímu i osobnímu růstu budoucích učitelů. Příspěvek seznamuje s výsledky kvalitativní analýzy písemných reflexí skupiny studentů 2. ročníku učitelství na téma „Já jako budoucí učitel“. Podrobně budou analyzovány zejména faktory motivace k volbě povolání, aktuální cíle a emoce prožívané v aktuálním vztahu k učitelské profesi.

Článek ke stažení v češtině [PDF]: „JAKÁ BUDU UČITELKA? JAKÝ BUDU UČITEL?“: PROFESNÍ SEBEPOJETÍ STUDENTŮ 2. ROČNÍKU

Diskuze