Sekce 6 – Teorie a praxe fungování výchovných a vzdělávacích institucí
Autoři: Kateřina Lojdová, Lucie Škarková, Jan Nehyba
Abstrakt : Alternativním školám se dostává čím dál tím více pozornosti ve veřejném sektoru. V rámci projektu Narativní identity aktérů ve vzdělávánína soukromých alternativních školách jsme se rozhodli podrobněji prozkoumat,jak jsou konstruovány jednotlivé identity aktérů skrze jejich naraci. V první fázi projektu jsme zacílili na narativní identitu ředitelů, kteří pro nás zároveň reprezentují “gatekeepery” do výzkumného terénu.
Klíčová slova: alternativní školy, narativní identita, aktéři ve vzdělávání, diskursivní analýza
Článek ke stažení [PDF] : „Jsem ředitel/ka soukromé alternativní školy “
Title: “I am the principal of a private alternative school.”
Keywords: alternative school, narrative identity, participants in education, alternative school, narrative identity, participants in education, discourse analysis
Download the article in English [PDF]: Not available