PRAKTICKÁ PŘÍPRAVA NA PEDAGOGICKÝCH FAKULTÁCH: ANALÝZA STAVU

3. SEKCE: Výzkum učitele a jeho vzdělávání – Skupina B

Autoři:

KAROLINA MARKOVÁ

PETR URBÁNEK

Abstrakt: Příspěvek se zabývá problematickými stránkami evaluace prakticképřípravy ve studiu učitelství. Popisuje diagnostické přístupy a na základěkomparace kurikulárních materiálů konkrétních tří pedagogických fakultprovádí hodnocení stavu praktické přípravy budoucích učitelů. V rámciSWOT analýzy jsou vymezeny silné a slabé stránky učitelských praxí.

Klíčová slova: Praktická příprava učitelů, model učitelské praxe, problémy prakticképřípravy, kurikulární materiály, SWOT analýza.

Článek ke stažení [PDF]: PRAKTICKÁ PŘÍPRAVA NA PEDAGOGICKÝCH FAKULTÁCH: ANALÝZA STAVU

Title: Practical Teacher Preparation at Pedagogic Faculty: Analysis of the State

Abstract: The topic of this article is about problems with evaluation of the practical preparationin the course of study at pedagogic faculty. This article describes differentdiagnostic conceptions and rates the state of practical teacher preparationwith using of comparison of materials from three pedagogic faculty. It isabout weak points and merits of this thing too (SWOT analysis).

Keywords: Teaching practice, the model of practice, the problems of the practicepreparation, curriculum materials, SWOT analysis.

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze