Autoři : Tereza Vengřinová
Abstrakt:
V rámci příspěvku bude reflektován přechod z online na kontaktní výuku u vysokoškolských studentů. Studenti, kteří nastoupili do svého prvního studia v akademickém roce 2020/2021 se integrovali do studia online. Takovéto studi- um má řadu výhod, ale také jednu podstatnou nevýhodu a to, že studenti nemo- hou navštěvovat budovy univerzity a nemohou osobně komunikovat s vrstevníky ani vyučujícími. Čimž byl jejich proces integrace ovlivněn. Jejich třetí semestr probíhal prezenčně a oni tak mohli vstoupit do budov univerzity a potkávat ty, které do té doby viděli jen na obrazovkách svých notebooků.
Klíčová slova:
integrace, online výuka, vysokoškolské studium, studenti
Title
UNIVERSITY STUDENTS’ TRANSITION FROM ONLINE TO CONTACT TEACHING
Abstract
The paper will reflect the transition from online to contact teaching for univer- sity students. Students who started their first studies in the academic year 2020/2021 integrated into their studies online. While online studying has several advantages, one significant disadvantage is that students cannot visit university buildings and cannot communicate in person with peers and teachers. This influenced their integration process. Their third semester was in-personal- lowing them to enter the university buildings and meet those they had only seen on their laptop screens.
Keywords
ntegration, online education, higher education, students
Download the article in English [PDF]: Not available