Stabilita a proměny klimatu učitelských sborů ZŠ: výsledky opakovaného šetření

Sekce 6 – Teorie a praxe fungování výchovných a vzdělávacích institucí

Autoři: Jan Picek, Petr Urbánek, Andrea Rozkovcová,

Helena Picková,Jitka Jursová, Jitka Novotová

Abstrakt : Příspěvek si klade za cíl prezentovat výsledky opakovaného dotazníkového šetření klimatu učitelských sborů v českých základních školách. Výsledky vyjadřují souhrnná data o charakteristikách sociálního klimatu učitelských sborů ZŠ a jejich dynamiku v odstupu dvou let.

Klíčová slova: učitelský sbor ZŠ, sociální klima, kvantitativní výzkum, OCDQ–RS, opakované šetření, stabilita

Článek ke stažení [PDF] : Stabilita a proměny klimatu učitelských sborů ZŠ: výsledky opakovaného šetření

Title: Stability and Changes of the Teaching Staff Social Climatein Basic Schools: Results of Repeated Survey

Keywords: teaching staff, social climate, quantitative research, OCDQ-RS, repeated survey, stability

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze