Autor: Milan Klement, Jiří Dostál
Sekce 9: Kvalita vysokoškolského vzdělávání a celoživotního učení
Abstrakt: E-learning se stal integrální součástí moderního vysokoškolského vzdělávání, a to nejen v případě kombinovaných, ale ve stále větší míře i prezenčních studijních programů. V souvislosti s jeho nasazením v širším měřítku vyplýv. řada problémů, které je žádoucí zkoumat a řešit. Jedním z těchto problémů je i hledání vhodných nástrojů pro posuzování kvality takto poskytovaného vysokoškolského vzdělávání, kdy jednu z důležitých složek tvoří vzdělávací materiály, v podmínkách e-learningu též označované jako elektronické studijní opory.
Klíčová slova: distanční vzdělávání, e-learning, elektronická studijní opora, kvalita elearningu, systémy hodnocení e-learningu, evaluační kritéria
-
Článek ke stažení v češtině [PDF]: Zvyšování kvality vzdělávání na vysokých školách: návrh a ověření systému hodnocení elektronických studijních opor pomocí metod pedagogického výzkumu
Title: The improvement of the quality of education at universities: design and verification of the system for evaluating electronic study supports using the methods of pedagogical research
Abstract: E-learning has become an integral part of today`s system of tertiary education, not only within the framework of combined, but, to an increasingly larger extent, also of full time study modes. However, along with its large-scale deployment, a number of issues have emerged, which should be explored and dealt with. One of them is looking for convenient tools for evaluating quality of tertiary education, provided by means of training materials also called e-learning supports
Keywords: distance learning, e-learning, electronic learning support, quality of e-learning, systems for evaluating e-learning, evaluation criteria.
Download the article in English [PDF]: Not available