Sekce 2 – Výchova a vzdělávaný jedinec
Autoři : Ondřej Bárta, Jiří Zounek, Klára Záleská,
Ondřej Bárta, Jiří Zounek, Klára Záleská,
Abstrakt : Cílem příspěvku je popsat a vysvětlit vybrané ambivalence v oblasti využívání informačních a komunikačních technologií (ICT) patnáctiletými žáky ve školním i mimoškolním prostředí a současně diskutovat možné dopady těchto ambivalencí na vzdělávání i (celoživotní) učení současné mládeže. Příspěvek vznikl jako jeden z výstupů projektu Digitální technologie v každodenním životě a učení studentů (projekt Grantové agentury ČR, 17-06152S).
Klíčová slova: Ambivalence, ICT, škola, mládež, učení
Článek ke stažení [PDF] : Otázky ambivalence učení mládeže v oblasti ICT (Chosen Ambiguities of ICT-Related Learning in Youth)
Keywords: Ambiguitues, ICT, school, youth, learning
Download the article in English [PDF]: Not available