Kooperující učitelky pedagogické praxe studentů v učitelství pro MŠ – některé charakteristiky

2. SEKCE Výzkum role učitele v kontextu kurikulární reformy

Autor: Radmila Burkovičová

Abstrakt: Příspěvek informuje o zjištěných možnostech zvolených skupin studentek učitelství pro mateřské školy vybrat si pro svou souvislou pedagogickou praxi mateřskou školu a kooperující učitelku, o kritériích studentek pro případný osobní výběr kooperující učitelky a charakteristice kooperujících učitelek v indikátorech věk, pohlaví, délka profesní praxe, kvalifikace.

Klíčová slova: kooperující učitelka, souvislá pedagogická praxe, studentka, učitelství pro mateřské školy, charakteristika, indikátor, věk, pohlaví, délka profesní praxe, kvalifikace, kritéria, výběr

Článek ke stažení [PDF]: Kooperující učitelky pedagogické praxe studentů v učitelství pro MŠ – některé charakteristiky

Title: Cooperative teachers of student’s pedagogical practice at teaching for preprimary schools – some characteristics

Abstract: The paper informs about ascertained possibilities elected groups of students teaching for preprimary schools, to choose a nursery school for their continuous pedagogical practice and cooperative teacher, about criteria of the students for possible personal choice of the cooperatice teacher and characteristic of the cooperative teachers in indicators age, sex, length of profession practice, qualification.

Key words: cooperative teacher, continuous pedagogical practice, student, teaching for preprimary schools, characteristic, indicator, age, sex, length of profession practice, qualification, criteria, choice

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze