Sekce 5 – Procesy a výsledky výchovy a vzdělávání
Autoři : Milena Lipnická, Július Lomenčík
Abstrakt : Záměrem předkládaného příspěvku je informovat o výsledcích projektu KEGA č. 013UMB-4/2017 – Tvorba kurikulu v oblasti jazykové a literární gramotnosti v nově akreditovaném bakalářském studiu. Znamená to informovat o jedné vysokoškolské učebnici a dvou cvičebnicích na podkladě procesu jejich tvorby, výsledků výzkumného šetření a obsahového interdisciplinárního přístupu. Učebnice a cvičebnice jsou zaměřené na rozvoj didaktických kompetencií studentů – budoucích učitelů mateřských škol a vychovávatelů v školských klubech dětí ve vzdělávací oblasti Jazyk a komunikace v předprimárním a primárním vzdělávání.
Klíčová slova: Kurikulum, jazyková a literární gramotnost, předškolní a elementární pedagogika
Článek ke stažení [PDF] : Kurikulum jazykové a literární gramotnosti v bakalárskem studiu predškolní a elementární pedagogiky (Language and literary literacy curriculum in bachelor study of pre-school and elementary pedagogy)
Keywords: Curriculum, linguistic and literary literacy, pre-school and elementary pedagogy
Download the article in English [PDF]: Not available