PEDAGOGICKÉ PORTFOLIO A JEHO VYUŽITÍ V REFLEKTIVNĚ POJATÉM VZDĚLÁVÁNÍ BUDOUCÍCH UČITELŮ

SEKCE Č. 7: UČITELÉ A JINÍ PEDAGOGIČTÍ PRACOVNÍCI

Autor : Tomková Anna

Abstrakt : Cílem příspěvku je popsat a reflektovat výsledky, podmínky a perspektivy práce s profesním portfoliem v konkrétním koncepčním záměru v reflektivně pojatém vzdělávání budoucích učitelů pro 1. stupeň ZŠ.

Klíčová slova: reflektivita, portfolio, profesní učení, hodnocení, integrace výsledků

Článek ke stažení [PDF] : PEDAGOGICKÉ PORTFOLIO A JEHO VYUŽITÍ V REFLEKTIVNĚ POJATÉM VZDĚLÁVÁNÍ BUDOUCÍCH UČITELŮ

Title: PEDAGOGICAL PORTFOLIOS AND THEIR USAGE IN THE REFLECTIVE TYPE OF EDUCATION OF FUTURE TEACHERS

Abstract: The primary focus of the article is the investigation of professional portfolio and its usage in the reflective type of education of future teachers.

Keywords: reflective thinking, portfolio; professional studies, assessment,integration of the results

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze