Sekce 7 – Posterová sekce
Autor : Petra Trávníčková
Abstrakt : Dětské portfolio není v praxi mateřských škol pojmem novým a i v odborné komunitě se jeho využití věnuje pozornost. V předkládaném výzkumu je pozornost soustředěna na využívání dětského portfolia v podmínkách mateřské školy s důrazem na pohled dítěte. Zájem je orientován na to: (1) jak popisuje dítě předškolního věku své portfolio; (2) co je obsahem dětského portfolia v mateřské škole (3) a kdo se podílí na jeho vytváření. Kratochvílová (2014, s. 4) uvádí, že „portfolio je vlastnictvím dítěte“.
Klíčová slova: Dětské portfolio, pozitivistický přístup, konstruktivistický přístup
Článek ke stažení [PDF] : Využití dětského portfolia v mateřské škole (Use of a child’s portfolio in kindergarten)
Keywords: Child’s portfolio, positivist approach, constructivist approach
Download the article in English [PDF]: Not available