REALIZACE AUTOEVALUAČNÍCH PROCESŮ VE ŠKOLÁCH

4. SEKCE: Výzkum školy a dalších vzdělávacích institucí

Autoři: 

JANA VAŠŤATKOVÁ

MICHAELA PRÁŠILOVÁ

Abstrakt: Příspěvek přináší vhled do skutečných podob, které autoevaluačníprocesy získávají ve školách. Výběrově se zaměřuje jen na využívánírůzných metod, technik či nástrojů využívaných při realizaciautoevaluačních procesů. Na základě dostupných informací z českéškolské praxe je provedena deskripce a analýza současného stavu.Komparací se zahraničními zkušenostmi jsou rozkrývány rezervy astanovena doporučení do budoucna.

Klíčová slova: autoevaluace, škola, instrumenty, model

Článek ke stažení [PDF]: REALIZACE AUTOEVALUAČNÍCH PROCESŮ VE ŠKOLÁCH

Abstract: The article brings an insight into the real form that self-evaluationprocesses gain in schools. It focuses on different methods, tools orinstruments in particular. On the basis of accessible data from Czechschool practice description and analysis of current state is provided. Bycomparing these findings with foreign experience, resources are unfoldedand recommendations for future are stated.

Keywords: self-evaluation, school, instruments, model

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze