1. SEKCE Pedagogický výzkum a kurikulární reforma české školy
Autor: Zdeněk Vašíček
Abstrakt: Příspěvek informuje o tradiční výuce předmětu hra na klavír integrovaného skomunikací v cizím jazyce (anglicky nebo německy) na Základní umělecké školeTišnov (2000-2007) a v Metodickém centru Hudební fakulty Janáčkovy akademiemúzických umění v Brně (2004-2007). Příspěvek přináší stručnou autoevaluaci tétovýuky a některá vybraná shrnutí.
Klíčová slova: alternativní školy, CLIL, dvojjazyčné vyučování
Článek ke stažení [PDF]: Předmět hra na klavír jako CLIL (2000-2007)
Title: The subject “Piano Playing” as CLIL (2000-2007)
Abstract: This contribution informs about the established teaching of the subject “PianoPlaying” integrated with communication in a foreign language (English or German) inthe Primary Arts School in Tišnov (2000-2007) and in the Methodical Centre of theJanáček Academy of Music and Performing Arts in Brno (2004-2007). The contributionbrings a brief autoevaluation of the teaching and some selected recapitulations.
Key words: alternative schools, CLIL, bilingual teaching
Download the article in English [PDF]: Not available