1. SEKCE Pedagogický výzkum a kurikulární reforma české školy
Autor: Lucie Smékalová
Abstrakt: Příspěvek prezentuje výsledky výzkumného šetření disertační práce. Zaměřujese na zjišťování kvality a množství didaktických dovedností učitelů, ověřuje existencia četnost autodidaktických dovedností žáků a zkoumá jejich vzájemný vztah.
Klíčová slova: Didaktická kompetence, kompetence k učení se, didaktické dovednosti,autodidaktické dovednosti, U-test Manna a Whitneyho.
Článek ke stažení [PDF]: Didaktická kompetence učitele a její vztah ke kompetenci k učení se u žáků : Výzkumné šetření v kontextu kurikulární reformy ČR
Title: Didactical Competence of Teacher and its Relationship to LearningCompetence of Pupils: Research in the Context of Curricular Transformation in the Czech Republic
Abstract: The article presents the research results of the dissertation work. It focuses onthe quality recognition and the amount of didactical skills of teacher, it proves theexistence and percent occurrence of autodidactic skill of pupils and it examines theirmutual relationship.
Key words: learning competence, didactical skills, autodidactic skills, Mann and Whitney U-test.
Download the article in English [PDF]: Not available