2. SEKCE Výzkum role učitele v kontextu kurikulární reformy
Autoři: Jiří Zounek
Klára Šeďová
Abstrakt: Příspěvek představuje další výstup výzkumného projektu Informační a komunikační technologie v každodenní práci učitele (GA ČR, r. č. 406/06/1022). V příspěvku jsou prezentovány hlavní výsledky první fáze výzkumného projektu – kvalitativní analýzy hloubkových rozhovorů s učiteli základních škol. Autoři ukazují, jak učitelé vnímají proces zapojování ICT do vlastních pracovních činností – konkrétně do přípravy na výuku.
Klíčová slova: ICT, učitel, výuka, příprava na výuku
Článek ke stažení [PDF]: ICT v přípravě na výuku
Title: ICT in lesson planning
Abstract: This paper presents the main results of the first stage of the research project – qualitative analysis of in-depth interviews with primary school teachers. The authors show how teachers perceive the process of integrating ICT into their work activities –specifically in lesson planning.
Key words: ICT, teacher, teaching, lesson planning
Download the article in English [PDF]: Not available