IDENTIFIKACE A UZNÁVÁNÍ VÝSLEDKŮ PŘEDCHOZÍHO UČENÍ

7. SEKCE: Výzkum terciárního vzdělávání a celoživotního učení

Autoři:

HANA ČIHÁKOVÁ

HELENA MARINKOVÁ

Abstrakt: V příspěvku jsou popsány výsledky dvou projektů – Leonardo da VinciEPANIL, www.epanil.net a systémového projektu financovaného z ESF -UNIV – Uznávání výsledků neformálního vzdělávání a informálního učenív sítích škol poskytujících vzdělávací služby pro dospělé,www.univ.nuov.cz), které se zabývají implementací systému identifikace auznávání výsledků předchozího učení v ČR.

Klíčová slova: neformální vzdělávání, informální učení, identifikace, uznávání,předchozí učení

Článek ke stažení [PDF]: IDENTIFIKACE A UZNÁVÁNÍ VÝSLEDKŮ PŘEDCHOZÍHO UČENÍ

Abstract: The paper describes two pilots – Leonardo da Vinci EPANIL project,www.epanil.net and systemic project financed from ESF – UNIV -Recognition of the results of informal learning and non-formal education bynetworks of schools providing the education service for adults,www.univ.nuov.cz concerning IVNIL implementation in the CR wherebymain issues are given.

Keywords: non-formal learning, informal learning, identification, validation, priorlearning

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze