Klavírní recitál dítěte mladšího školního věku v postojích rodiny. Nová replikace na ZUŠ

Autor: Zdeněk Vašíček

Sekce 7: Dítě v procesu výchovy a vzdělávání

Abstrakt: RVP ZUV žádá nejen inovaci, ale také ověření (autoevaluaci) její vhodnosti pro dítě. Vyjádření postojů rodičů a dítěte k inovaci může přispět k větší spolehlivosti takového ověření. Pokračoval jsem v akčním výzkumu na ZUŠ Tišnov (probíhá od roku 2006), inovací zde byl klavírní recitál.

Klíčová slova: RVP ZUV, základní umělecká škola, vzdělávací program, motivace, evaluace, postoje, rodina, klavírní recitál, mladší školní věk

Článek ke stažení v češtině [PDF]: Klavírní recitál dítěte mladšího školního věku v postojích rodiny. Nová replikace na ZUŠ

 

Title: The piano recital of a child of younger school age in family attitudes. A new replication at a primary arts school

Abstract: The Framework Education Programme for Elementary Arts Education (in Czech: RVP ZUV) requires not only innovation but also verification (autoevaluation) of its suitability for a child. The expression of parental and childlike attitudes to an innovation can contribute to greater reliability of such verification.

Keywords: FEP EAE, primary arts school, education programme, motivation, evaluation, attitudes, family, piano recital, younger school age

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze