PRAKTICKÉ VYUŽITÍ METODY DOTAZOVÁNÍ PŘI MAPOVÁNÍ STRESOVÝCH FAKTORŮ U RŮZNÝCH POPULAČNÍCH SKUPIN

2. SEKCE: Výzkum žáka a studenta – Skupina B

Autoři: 

A. AIŠMANOVÁ

L. NOVOTNÁ

Abstrakt: Stres je součástí našeho života. Je doprovázen řadou tělesných a duševních změn v organizmu. Stresory jsou faktory, které stresovou situaci vyvolávají. Identifikace stresorů u žákovské a studentské populace je významným metodologickým problémem.

Klíčová slova: náročné životní situace, stresor, pubescense, adolescence, dotazník, dichotomické otázky, škála, kvalitativní analýza, kvantitativní šetření.

Článek ke stažení [PDF]: PRAKTICKÉ VYUŽITÍ METODY DOTAZOVÁNÍ PŘI MAPOVÁNÍ STRESOVÝCH FAKTORŮ U RŮZNÝCH POPULAČNÍCH SKUPIN

Abstract: Stress is a part of our life, it is accompanied by a number of fhysical and mental changes. Stressors are factors which cause a stressful situation. Identification of stressors with pupil and student population is an important methodological problem

Keywords: Strenuous living situations, stresors, pubescens, adolescens, questionnaire, ditochomic questions, scale, qualitative and quantitative analysis.

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze