Přístup k analýze multimediálních výukových materiálů

7. SEKCE Výzkum celoživotního vzdělávání a učení

Autor: Pavel Kocur

Abstrakt: Věnuji se tvorbě digitálních multimediálních výukových materiálů. Abych mohl tuto tvorbu zkvalitňovat, potřebuji zpětnou vazbu. V příspěvku je uveden jeden z možných přístupů k analýze situace v oblasti vývoje rozsáhlejších didaktických, multimediálních dokumentů pro všechny formy vysokoškolského vzdělávání i pro celoživotní vzdělávání. Součástí analýzy je příprava výzkumného dotazníku pro souhrnné, neanonymní hodnocení zmíněných multimediálních učebnic z pohledu studujících. Vlastní hodnocení jednotlivých typů studijních aktivit a použitých forem, s cílem podrobně zmapovat situaci v dané oblasti, bude prováděno studenty Západočeské univerzity v Plzni.

Klíčová slova: multimediální výukové materiály, analýza, dotazník

Článek ke stažení [PDF]: Přístup k analýze multimediálních výukových materiálů

Title: Approach to evaluation multimedia tutorial materials

Abstract: I follow creation digital multimedia tutorial materials. improve the quality of materials, I need backward coupling. Within contribution is mentioned one of possible approach to analysis situation in area development more extensive didactic, multimedia documents for all academical educational forms and for lifelong learning. Analyses include preparation observational questionnaire for summary, anonymous evaluation mentioned multimedia textbooks from the point view of the students. Proper evaluation particular types educational activities and used forms, with the aim of detail mapping situation in given to areas, will be realized by students of the University of West Bohemia in Pilsen.

Key words: multimedia tutorial materials, analysis, questionnaire

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze