Role učitele v souvislosti s tvorbou a realizací školních vzdělávacích programů

2. SEKCE Výzkum role učitele v kontextu kurikulární reformy

Autoři: Věra Kosíková

Monika Holečková

Abstrakt: Jak učitelé na ZŠ vnímají kurikulární reformu a svoji roli v souvislosti s tvorbou arealizací ŠVP?Příspěvek vycházející z empirické sondy na několika školách alespoň částečně přispějek objasnění nastíněné problematiky.

Klíčová slova: Kurikulární reforma, rámcový vzdělávací program, školní vzdělávací program, učitelskékompetence

Článek ke stažení [PDF]: Role učitele v souvislosti s tvorbou a realizací školních vzdělávacích programů

Abstract: How teachers at Basic Schools notice the Curicular Reform and thein role inconnection with making and realisation of ŠVP (School Education Programmes)? Thepaper is from the empirirical sonde made at several schools and it partly shows thementioned problem.

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze