Autoři
Roman Kroufek, Vlastimil Chytrý, Karel Nepraš, Jan Musil, Ladislava Filipová
Abstrakt
Příspěvek představuje výsledky kvantitativně designovaného výzkumu, zamě- řeného na realizaci venkovní výuky v průběhu školní uzávěry způsobené pandemií Covid-19 učiteli prvního stupně z Ústeckého kraje. Bylo zjišťováno vnímání venkovní výuky, zkušenosti s ní a reflexe distanční výuky zaměřená právě na učení venku. Ukázalo se, že prvky venkovní výuky zařazovala v průběhu pandemie polovina respondentů, pravidelně pak pouze třetina. Podle více než 40 % respondentů nebyl na takovou činnost čas.
Klíčová slova
venkovní výuka, uzávěra škol, 1. stupeň ZŠ, Covid-19
Title
OUTDOOR EDUCATION DURING OF PRIMARY SCHOOL CLOSURE
Abstract
The paper presents the results of a quantitative design research focused on the implementation of outdoor education by primary school teachers during school closures caused by the Covid-19 pandemic. We investigated teachers’ perceptions of and experience with of outdoor education as well as reflection of distance learning. Half of the respondents included elements of outdoor education during the pandemic, while only one-third did so regularly. According to more than 40% of respondents, there was no time for such activity.
Keywords
outdoor education, school closures, primary education, Covid-19