Vnímání prostoru školní třídy žáky ZŠ 1. a 2. ročníku ZŠ

5. SEKCE Výzkum dítěte, žáka a studenta

Autor: Helena Hejlová

Abstrakt: Výzkumná zpráva je příspěvkem k sledování klimatu školní třídy. Zaměřila se na vnímání prostoru učebny žáky 1. a 2.ročníku základní školy. Předmětem šetření byly následující oblasti: celek – detail, místo – prožitek, učebního místa – jejich obliba, ideální představy o uspořádání a zařízení učebny.

Klíčová slova: působení prostoru učebny, vnímání celku a detailu, prožitek učebního prostoru

Článek ke stažení [PDF]: Vnímání prostoru školní třídy žáky ZŠ 1. a 2. ročníku ZŠ

Title: Research of effectiveness of moral education at an elementary school

Abstract: Contribution deals with the research of perceiving of classroom space bypupils of the 1st and 2nd classes of primary school. Topics of the research: thewhole – the detail, the place in a classroom – experiences, learning place – favoriteplace, ideal ideas of classroom.

Key words: function of space of a classroom, perceiving of the whole and the detail,experience of educational space

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze