ABSTRAKTY K SYMPOZIÍM – SYMPOZIUM 2
VZTAH MEZI CHARAKTERISTIKAMI VÝUKOVÉ KOMUNIKACE A VZDĚLÁVACÍMI VÝSLEDKY ŽÁKŮ
Autor : Majcík Martin
Abstrakt : Práce s chybným žákovským výkonem je nedílnou součástí aktivit, které učitel během výuky realizuje. Pro učitele je chyba důležitým fenoménem, protože představuje cenný zdroj informací o procesu žákovského učení a porozumění učivu (Brodie, 2014).
Klíčová slova: výuková komunikace, žákovská chyba, nesprávná odpověď, práce s chybou
Článek ke stažení [PDF] : ZÁMĚRNÉ UČITELSKÉ AKTIVITY PŘI PRÁCI S NESPRÁVNOU ODPOVĚDÍ
Title: INTENTIONAL TEACHER ACTIVITIES TO DEALING WITH PUPILS’ WRONG RESPONSE
Abstract: Pupil mistake are a valuable source of information for teachers because it allows a reflection of a learning process (Borasi, 1994). Teachers do various activities which represent a reaction to mistakes (Tulis, 2013) or influence meaning of error in the classroom (Steuer & Dresel, 2015).
Keywords: pedagogical communication, pupils’ error, dealing with mistake, wrong response
Download the article in English [PDF]: Not available