Současný stav integrace handicapovaných žáků do běžných škol

3. SEKCE Výzkum vnitřní proměny školy v širších sociálních souvislostech

Autor: Eva Suchánková

Abstrakt: Příspěvek se zabývá integrací žáků se zdravotním postižením do běžnýchzákladních škol. Zjišťuje pomocí dotazníkového šetření názory učitelů na integraci,jejich zkušenosti se vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a spolupráciučitelů se speciálně pedagogickými centry.

Klíčová slova: integrace, inkluze, speciální vzdělávací potřeby

Článek ke stažení [PDF]: Zkušenosti učitelů s individuální integrací

Title: Current situation ofhandicaped pupiis integration/inclusion intoordinary schools

Abstract: This pa per is concerned with integrationjinclusion of handicapped childreninto ordinary schools. By virtue of interviews it investigates teachers’ opinions, their experience in educating pupils with special education needs and the cooperation ofteachers with centres for special pedagogy.

Key words: Integration, inclusion, Special Education Needs

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze