6. SEKCE Výzkum vzdělávání učitelů
Autoři: Štěpánka Huňáčková
Věra Čížková
Abstrakt: Příspěvek popisuje realizaci a výsledky dotazníkového šetření, které zkoumalo pohled studentů učitelství biologie na úroveň jejich přípravného vzdělávání.Zapojeni byli studenti čtvrtých a pátých ročníků UK – PřF, UK – PedF a JU – PF, kteří vyjadřovali svůj názor na odborně biologickou, pedagogicko – psychologickoua didaktickou složku výuky. Výsledky byly porovnány s výsledky obdobných šetřenírealizovanými v učitelském studiu v uplynulých deseti letech.
Klíčová slova: hodnocení, učitelské studium, biologie
Článek ke stažení [PDF]: Hodnocení učitelského studia biologie z pozice studentů
Title: Student Evaluation of Biology Teachers Training
Abstract: This report describes implementation and outcomes of a questionnaire research, which investigated the perspective of biology teachers training students about quality of their undergraduate studies. Students of Faculty of Science, CharlesUniversity, Faculty of Education, Charles University and Pedagogical Faculty,University of South Bohemia evaluated biological, didactical, pedagogical and psychological component of their education. The results were compared with similar researches, that were accomplished during last ten years.
Key words: evaluation, teachers training, biology
Download the article in English [PDF]: Not available