Modifikace evaluačního nástroje pro hodnocení kvality učitele mateřské školy

Autor: Zora Syslová

Sekce 2: Kvalita učitele a učitelského vzdělávání

Abstrakt: Příspěvek se zabýv. definováním kvality práce učitele mateřské školy. Upozorňuje na rozsáhlé změny, které s sebou přinesla kurikulární reforma. Dotýk. se okrajově otázky pregraduální přípravy učitelů, která může být jak na úrovni sekundární, tak terciární. Nastiňuje úskalí, s jakými se učitelé mateřských škol v současné době potýkaj..

Klíčová slova: evaluační nástroj, ohnisková skupina, učitel mateřské školy, kvalita, sebehodnocení, hodnocení

Článek ke stažení v češtině [PDF]: Modifikace evaluačního nástroje pro hodnocení kvality učitele mateřské školy

 

Title: Modification of the evaluation tool for evaluating the quality of kindergarten teachers

Abstract: The text deals with defining the quality of work the kindergarten teachers. It draws attention to the extensive changes brought by the curricular reform, marginally, touching the questions of the pre-service teacher training, which may be both, i.e. either secondary or tertiary level, and outlining the challenges kindergarten teachers currently face.

Keywords: evaluation tool, focus group, kindergarten teachers, quality, self-evaluation, assessment

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze