Reflexe využití ICT ve vzdělávání v českém pedagogickém výzkumu (2005-2011)

Autor: František Tůma

Sekce 11: Výzkumy zaměřené na ICT ve vzdělávání v informačním věku

Abstrakt: Předkládaná studie se pokouší zodpovědět otázku, zda a do jaké míry je využívání ICT ve vzdělávání zastoupeno v českém pedagogickém výzkumu v letech 2005-2011. Za účelem zmapování situace byla provedena rešerše pěti významných českých časopisů publikujících studie z oblasti pedagogického výzkumu.

Klíčová slova: ICT ve vzdělávání, pedagogický výzkum

Článek ke stažení v češtině [PDF]: Reflexe využití ICT ve vzdělávání v českém pedagogickém výzkumu (2005-2011)

 

Title: The reflection of the use of ICT in education in Czech educational research (2005-2011)

Abstract: The present study attempts to answer the question whether and to what extent ICT in education is reflected in Czech educational research in the years 2005-2011. In order to map the state of the art, five most important journals publishing studies from the field of educational research were reviewed.

Keywords: ICT in education, educational research

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze