POUŽITÍ METODIKY 3 A PŘI ANALÝZE MATEMATICKÉ ÚLOHY K PODPOŘE IMPLEMENTACE FORMATIVNÍHO HODNOCENÍ

Autoři: Lukáš Rokos, Alena Hošpesová, Iva Stuchlíková

Abstrakt: Projekt Hyperspace pro formativní hodnocení a badatelsky orientovanou výuku v přírodovědných předmětech a matematice (reg. č. TL02000368) je zaměřen na poskytnutí potřebné podpory učitelům z praxe, ale i studentů učitelství připravujících se na fakultě ve vztahu k efektivnímu zařazení badatelsky orientovaných úloh a formativního hodnocení do výuky přírodovědných předmětů a mate‑ matiky. Tento příspěvek prezentuje, jakým způsobem jsou vytvářeny některé z materiálů pro učitele, konkrétně analýzy vyučovacích hodin prostřednictvím metodiky 3 A.

Klíčová slova: formativní hodnocení, model hloubkové struktury výuky, 1. stupeň ZŠ, výuka matematiky

Článek ke stažení [PDF]

Title: 3 A METHOD IN MATHEMATICS TASK ANALYSIS AS THE SUPPORT FOR IMPLEMENTATION OF FORMATIVE ASSESSMENT

Abstract: The project called Learning Hyperspace for Formative Assessment and Inquiry Based Science Teaching (No. TL02000368) is focused on providing the necessary support to in ‑service teachers, as well as future teachers preparing at the faculty in relation to the effective implementation of inquiry ‑based tasks and formative assessment in the teaching od science and mathematics. This paper presents how some of the material for teachers are created, namely the analysis of lessons through the 3 A methodology.

Keywords: formative assessment, in ‑depth analysis model, primary school, math‑ ematics education

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze