DISTANČNÍ VÝUKA OČIMA STUDENTŮ DOKTORSKÉHO STUDIA

Autoři: Michaela Horniaková, Tereza Kolumber

Abstrakt: V současné době se stala distanční výuka neodmyslitelnou součástí vysokoškolského života. Pandemie Covidu – 19 se dotkla jak vyučujících, tak i studentů. Doktorandi spolu se svým vnímáním distanční výuky patří mezi nejvíce opomíjenou skupinu a žádný z českých a minimum zahraničních dosavadních výzkumů řeší problematiku doktorských studentů. Doposud byli studenti zvyklí jen na blízký kontakt se školitelem, se spolužáky, znali své kolegy osobně a s tak rozsáhlou distanční výukou se zatím nesetkali. Vzhledem na tyto skutečnosti vznikla potřeba zabývat se začínajícími doktorandy, kteří se potýkají s distanční formou výuky. Cílem je zjistit, jak vnímají distanční výuku doktorští studenti v době epidemie Covid – 19.

Klíčová slova: doktorští studenti, distanční výuka, Covid‑19

Článek ke stažení [PDF]

Title: UNIVERSITY TEACHER AS A DESIGNER OF E ‑LEARNING WITH GAMING ELEMENTS

Abstract: Distance learning has become an integral part of university life. The pandem ‑ ic situation associated with COVID‑19 has affected teachers, as well as their students. The PhD students’ perception of the distance learning is the most ne ‑ glected area of interest. There is no national or foreign research linked to this area. Until now, students were only used to close contact with their instructors and classmates, they knew their peers personally and had not yet encountered such extensive distance learning. There was a need to analyze attitudes of com ‑ mencing PhD students and their ability to cope with the distance learning. The main aim of the research is to ascertain PhD students’ perception of the distance learning during times of COVID‑19.

Keywords: PhD students, distance learning, COVID‑19.

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze