DÍTĚ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU JAKO AKTÉR V PŘÍRODOVĚDNÉM VZDĚLÁVÁNÍ

SEKCE Č. 5: VYCHOVÁVANÝ A VZDĚLÁVANÝ JEDINEC

Autor : Trávníčková Petra

Abstrakt : V současné době dochází k rozrůstání literatury o dětství ve snaze autorů teoretizovat, členit a třídit toto období. Nové pohledy na koncept dítěte a dětství pod záštitou nové sociologie dětství staví dítě do rovnocenné pozice s dospělým.

Klíčová slova: dětské aktérství, dítě předškolního věku, přírodovědné vzdělávání,nová sociologie dětství

Článek ke stažení [PDF] : DÍTĚ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU JAKO AKTÉR V PŘÍRODOVĚDNÉM VZDĚLÁVÁNÍ

Title: PRESCHOOL CHILDREN AS AGENTS IN SCIENCE EDUCATION

Abstract: This study presents the knowledge of the agency concept and preschool children as agents in science education.

Keywords: children’s agency, preschool children, science education, new sociology of childhood

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze