2. SEKCE Výzkum role učitele v kontextu kurikulární reformy
Autoři: Marta Franclová
Jitka Zvolánková
Abstrakt: Příspěvek si klade za cíl seznámit s výsledky výzkumného šetření předevšímaplikace Dotazníku interakčního stylu učitele na 1. stupni ZŠ ( v 5. třídách). Interakceučitel žáci, žáci – učitel je důležitá v celém edukačním procesu a hraje významnou roliv osobnostním rozvoji žáků a profesním růstu učitele. Pro zkvalitňování profesníchkompetencí učitele i jeho pojetí vyučování je nezbytné, aby dostával zpětnou vazbu odžáků, popřípadě kolegů a rodičů žáků a současně, aby hodnotil sám sebe.Všechny tytovarianty Dotazník interakčního stylu umožňuje.
Klíčová slova: učitel, sebehodnocení učitele, interakce učitel – žák, interakční stylučitele,
Článek ke stažení [PDF]: Dotazník interakčního stylu učitele
Title: The Questionare of interaction teacher´s style
Abstract: The benefit has a drift to meet with issues of research investigation which hasa contact in Questionare interaction of teacherś styl there. It was aplicationed in the 5thclases of the Primary schools. Interaction teacher – pupil and pupil – teacher is a veryimportant in the all actions and play significant role in the personality development ofpupil and proffesional grow of trachet too. The atribution and conception education isnecessary than it has structure from pupils, from parents, from colleagues andhimself too. The questionaire enables all of these variants.
Key words: teacher, ownclassification of teachers, interaction pupil – teacher, the formof education, interaction style of teacher
Download the article in English [PDF]: Not available