“EVALUAČNÍ KRITÉRIA PRO VÝSLEDKY VZDĚLÁVÁNÍ NA KONCI 2. STUPNĚ ZŠ A PŘÍKLADY ÚLOH, JIMIŽ LZE VÝSTUPNÍ ÚROVEŇ ŽÁKA OVĚŘOVAT”

SEKCE A -Transformace českého školství v kontextu evropského vzdělávání

Autor : JAN TUPÝ

Abstrakt : Po roce 1990 jsou ze strany státu kladeny zvýšené požadavky na změnu (úpravu) cílů i obsahu vzdělávání a vzrůstá i tlak na kvalitu výsledků vzděláván í a jejich evaluaci (hodnocení) ve vztahu k jednotlivým školám, vzdělávacím programům, vzdělávacímu systému atd. V důsledku toho se rozvíjí koncepce evaluační politiky, zintenzivňuje se činnost související s tvorbou vhodných evaluačních mechanismů a nástrojů i s ověřováním jejich uplatnění při hodnocení vzdělávacích výsledků v praxi.

Článek ke stažení [PDF] : “EVALUAČNÍ KRITÉRIA PRO VÝSLEDKY VZDĚLÁVÁNÍ NA KONCI 2. STUPNĚ ZŠ A PŘÍKLADY ÚLOH, JIMIŽ LZE VÝSTUPNÍ ÚROVEŇ ŽÁKA OVĚŘOVAT”

Diskuze