Přeskočit na obsah
  • O nás
    • Stručně o ČAPV
    • Stanovy spolku: Česká asociace pedagogického výzkumu,z.s.
    • Zápisy z členské schůze ČAPV
    • Založení asociace
    • Čestní členové
    • Výbor ČAPV
    • Sídlo ČAPV
  • Konference ČAPV 2025
  • ČAPV oceňuje
  • Členství
    • Staňte se členem ČAPV
    • Povinnosti člena ČAPV
    • Členské příspěvky
    • Bulletiny ČAPV
  • ČAPV podporuje výzkum
    • Nejbližší konference
    • Videa členů ČAPV
    • Přehled proběhlých konferencí ČAPV a jejich témat
      • Sborníky z konferencí ČAPV
        • Archiv sborníků
    • Etický kodex ČAPV
    • Knižní publikace
    • Metodologické workshopy
    • Podcast Česká škola – pod pokličkou výzkumu a praxe
  • Mezinárodní spolupráce
    • EERA a konference ECER
      • Proběhlé konference ECER
    • Sage journals
    • Akademický bulletin AV ČR
  • Přihlášení
  • Čeština
  • English
  •  
  • Home
  • About Event
  • Schedule
  • Speakers
  • Organisers
  • Sponsors
Načítám Akce

« Všechny Akce

  • akce již proběhla.

30. výroční konference ČAPV

29/08/2022 - 31/08/2022

  • « ECER: Education in a Changing World
  • Worskhop: Using Path Models to Explore the Role of Social Identity in Promoting and Undermining Learning »
  • Kalendář Google
  • iCalendar
  • Outlook 365
  • Outlook Live

Podrobnosti

Zahájení:
29/08/2022
Ukončení:
31/08/2022
Webová stránka:
https://capv.cz/konference-capv-2022/

Místo konání

Babice u Prahy
Česká republika + Google Mapa
  • « ECER: Education in a Changing World
  • Worskhop: Using Path Models to Explore the Role of Social Identity in Promoting and Undermining Learning »

Česká asociace pedagogického výzkumu, z.s.

Myslíkova 208/7
Nové Město (Praha 1)
110 00 Praha
Česká republika
IČO: 48549665

Kontakty

doc. Mgr. Jana Poláchová Vašťatková, Ph.D. (predseda@capv.cz)
Petra Vnuková (tajemnik@capv.cz)
Tel: 221 900 535

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory Cookies. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů Cookies.SouhlasímNePrivacy policy