HOMOGENITA A HETEROGENITA V ŽÁKOVSKÝCH POSTOJÍCH KE ŠKOLNÍM PŘEDMĚTŮM

2. SEKCE: Výzkum žáka a studenta – Skupina A

Autoři: 

ISABELLA PAVELKOVÁ

ALENA ŠKALOUDOVÁ

Abstrakt: Příspěvek je zaměřen na problematiku žákovské motivace. Je věnovánpředevším postojům žáků k jednotlivým vyučovacím předmětům.Soustřeďuje se na dvě témata:

 Homogenitu parametrů žákovské percepce předmětů asebepercepce ve vztahu k jednotlivým předmětům.

 Souvislosti mezi žákovskými percepčními a sebepercepčnímicharakteristikami a prospěchem u jednotlivých předmětů.

Klíčová slova: pedagogická psychologie, motivace, postoje k vyučovacímpředmětům, diagnostika 

Článek ke stažení [PDF]: HOMOGENITA A HETEROGENITA V ŽÁKOVSKÝCH POSTOJÍCHKE ŠKOLNÍM PŘEDMĚTŮM

 

Abstract: The entry is devoted to the issue of pupils’ motivation. It is particularlydevoted to the pupils’ approach to individual subjects. It is focused on twotopics:

 Homogeneity of the parameters of pupils’ perception of the subjectsand self-perception concerning the individual subjects.

 Coherences of pupils’ perception and self-perception characteristicsand their results in individual subjects.

Keywords: pedagogical psychology, motivation, pupils’ approach to individualsubjects, diagnostics

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze