2. SEKCE: Výzkum žáka a studenta – Skupina A
Autoři:
ISABELLA PAVELKOVÁ
ALENA ŠKALOUDOVÁ
Abstrakt: Příspěvek je zaměřen na problematiku žákovské motivace. Je věnovánpředevším postojům žáků k jednotlivým vyučovacím předmětům.Soustřeďuje se na dvě témata:
Homogenitu parametrů žákovské percepce předmětů asebepercepce ve vztahu k jednotlivým předmětům.
Souvislosti mezi žákovskými percepčními a sebepercepčnímicharakteristikami a prospěchem u jednotlivých předmětů.
Klíčová slova: pedagogická psychologie, motivace, postoje k vyučovacímpředmětům, diagnostika
Článek ke stažení [PDF]: HOMOGENITA A HETEROGENITA V ŽÁKOVSKÝCH POSTOJÍCHKE ŠKOLNÍM PŘEDMĚTŮM
Abstract: The entry is devoted to the issue of pupils’ motivation. It is particularlydevoted to the pupils’ approach to individual subjects. It is focused on twotopics:
Homogeneity of the parameters of pupils’ perception of the subjectsand self-perception concerning the individual subjects.
Coherences of pupils’ perception and self-perception characteristicsand their results in individual subjects.
Keywords: pedagogical psychology, motivation, pupils’ approach to individualsubjects, diagnostics
Download the article in English [PDF]: Not available