SEKCE Č. 2: TEORIE A PRAXE FUNGOVÁNÍ VÝCHOVNÝCHA VZDĚLÁVACÍCH INSTITUCÍ
Autoři: Šťastný Vít, Walterová Eliška
Abstrakt : Soukromé doučování (angl. private supplementary tutoring) je globální fenomén, který je někdy pro svoji provázanost s formálním vzdělávacím systémem v odborné literatuře označován jako stínové vzdělávání či dokonce stínový vzdělávací systém (Bray, 2009).
Klíčová slova: soukromé doučování, stínové vzdělávání, škola, přehledová studie
Článek ke stažení [PDF] : JAK MŮŽE ŠKOLA OVLIVNIT VYUŽÍVÁNÍ SOUKROMÉHO DOUČOVÁNÍ SVÝMI ŽÁKY?
Title: HOW CAN THE SCHOOL INFLUENCE THE USE OF PRIVATE SUPPLEMENTARY TUTORING BY ITS PUPILS?
Abstract: The contribution presents the results of a review study focused onthe relationships between mainstream and shadow education (the term denotes the phenomenon of private supplementary tutoring, that is, the tutoring inacademic school subjects provided for a fee and in addition to regular school instruction).
Keywords: private supplementary tutoring, shadow education, school, review study
Download the article in English [PDF]: Not available