Kooperativní vyučování na 2. stupni ZŠ v plzeňském kraji.

Autor: PhDr. Dagmar Čábalová, Fakulta pedagogická Západočeské Univerzity, Plzeň, ČR

Anotace: Analýza vyučovacího procesu 2. stupně ZŠ a odpovídajících víceletých gymnázii v Plzeňském kraji se zaměřením na výzkum využívání sociálních vztahu žáků ve výuce – konkrétně – uplatňování kooperativního vyučování v podmínkách skupinové práce. Výzkum byl zaměřen na cílovou skupinu žáku a učitelů škol v Plzeňském kraji. Využity byly následující techniky – dotazníky, technika doplňováni vět a pozorování. V úvodu příspěvku bude poukázáno na různé teoretické chápáni kooperativního vyučování a skupinové práce.

Článek ke stažení [PDF]: KOOPERATIVNÍ VYUČOVÁNÍ NA 2. STUPNI ZŠ V PLZEŇSKÉM KRAJI

 

Diskuze