PŘÍPRAVNÉ VZDĚLÁVÁNÍ V UČITELSTVÍ PRO MŠ A STUDENTOVO SEBEHODNOCENÍ OSVOJENÝCH KOMPONENT PROFESNÍCH KOMPETENCÍ

2. SEKCE: Výzkum žáka a studenta – Skupina B

Autor: RADMILA BURKOVIČOVÁ

Abstrakt: Zjišťovali jsme, jak studenti specifikovaného studijního oboru hodnotívybranými kategoriemi hodnocení své, pro výzkum zvolené, vytvořenékomponenty vědomostí a dovedností shodného obsahu osvojovanýchprofesních kompetencí v identických vymezených oblastech přípravnéhovzdělávání. Použili jsme dotazníkovou metodu.

Klíčová slova: učitel mateřské školy, vysokoškolské přípravné vzdělávání,specifikovaný studijní obor, evaluace, student, profesní kompetence,vědomosti, dovednosti, sebehodnocení, dotazník, dítě předškolního věku

Článek ke stažení [PDF]: PŘÍRODNÍ VĚDY VE ŠKOLE: PŘÍPRAVNÉ VZDĚLÁVÁNÍ V UČITELSTVÍ PRO MŠ A STUDENTOVOSEBEHODNOCENÍ OSVOJENÝCH KOMPONENT PROFESNÍCH KOMPETENCÍ

Abstract: Consequently, the students of the investigated field of study provided theirself-assessment using the selected assessment categories in respect toknowledge and skills as the pair components of the professionalcompetencies being created in the corresponding defined areas ofpreparatory education. We are using questionnaire method.

Keywords: pre-school teacher, university preparatory education, investigated fieldof study, evaluation, student, professional competencies, knowledge,skills, self-assessment, qiestionary, chidl of pre-school age

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze