Autor: Hana Cisovská
Sekce 2: Výzkum profese učitele a jiných pedagogických pracovníků
Abstrakt: Příspěvek je zaměřen profesní potřeby učitelů 1. stupně ZŠ ve vztahu k výuce dramatické výchovy v podmínkách kurikulární reformy. Dále seznámí s probíhajícím šetřením, které se týká aktuálních profesních potřeb učitelů na 1. stupni základní školy a s prvními výsledky.
Klíčová slova: profesní potřeby, kurikulární reforma, klíčové kompetence, výuka dramatické výchovy
Článek ke stažení v češtině [PDF]: PROFESNÍ POTŘEBY UČITELŮ VE VZTAHU K VÝUCE DRAMATICKÉ VÝCHOVY V NOVÝCH PODMÍNKÁCH KURIKULÁRNÍ REFORMY
Title: PROFESSIONAL TEACHERS̓̓̓ NEEDS IN RELATION TO DRAMA EDUCATIONAL AND TO THE NEW CONDITIONS OF CURRICULAR REFORM
Abstract: The paper is focused on profession teacher´s needs in relation to process of drama education in the new condition of curricular reform . Further the contribution describes to plan of empirical research of actual professional needs of primary school teachers.
Key words: profession teacher´s needs, curricular reform, key competences, drama education process
Download the article in English [PDF]: Not available