2. SEKCE: Výzkum žáka a studenta – Skupina B
Autor: IVA ČEJKOVÁ
Abstrakt: Příspěvek představuje výzkumný projekt zaměřený na srovnání úspěšnosti pubescentů ve škole a ve volném čase. Zabývá se hlavně jeho metodologickou stránkou. Úspěšnost (neúspěšnost) je v období pubescence, které je zaměřeno na hledání vlastní identity, významným činitelem, který působí na sebehodnocení, sebereflexi a následně na utváření sebepojetí pubescenta.
Klíčová slova: úspěšnost ve škole, úspěšnost ve volném čase, období pubescence, metody zaměřené na zkoumání úspěšnosti
Článek ke stažení [PDF]: SROVNÁNÍ ÚSPĚŠNOSTI PUBESCENTŮ VE ŠKOLE A VE VOLNÉM ČASE
Abstract: The contribution introduces a research project focused on comparing of achievement of pubescent at school and in their leisure time. First of all it deals with its methodical side. In the period of pubescence (which is focused on searching of own identity) is achievement (underachievement) an important determinant which influences the self-esteem, self-reflection and following the forming of self-concept of pubescent.
Keywords: achievement at school, achievement in leisure time, period of pubescence, methods focused on research of achievement
Download the article in English [PDF]: Not available