ŽÁCI S PROJEVY SPECIFICKÝCH PORUCH CHOVÁNÍ VE TŘÍDĚ Z POHLEDU UČITELE

SEKCE Č. 7: UČITELÉ A JINÍ PEDAGOGIČTÍ PRACOVNÍCI

Autoři : Najmonová Marie, Procházka Miroslav, Vítečková Miluše

Abstrakt : Cílem příspěvku je představit závěry výzkumného šetření zaměřeného na zjištění přístupu (metod, podpůrných opatření) učitelů základních škol běžného typu k žákům s projevy specifických poruch chování.

Klíčová slova: Žák, učitel, specifické poruchy chování, ADHD, klima školní třídy

Článek ke stažení [PDF] : ŽÁCI S PROJEVY SPECIFICKÝCH PORUCH CHOVÁNÍ VE TŘÍDĚ Z POHLEDU UČITELE

Title: PUPILS WITH SPECIFIC BEHAVIORAL DISORDERS IN CLASS FROM A TEACHER’S POINT OF VIEW

Abstract: The paper presents a qualitative research survey begun in January 2018. The aim of the research is to find out how teachers approach pupils with specific behavioral disorders, and whether and how they intervene in the classroom climate.

Keywords: Pupil, Teacher, Specific behavioral disorders, ADHD, Classroom climate

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze