ICT kompetence v kontextu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků

7. SEKCE Výzkum celoživotního vzdělávání a učení

Autor: Miroslav Pikhart

Abstrakt: ICT kompetence učitele. Rozvoj kompetencí prostřednictvím dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Využití moderních metod jako e-learning či blended learning. Měření efektivity využití ICT ve výuce na základě Kirkpatrickova čtyřstupňového modelu. Aplikace získaných dovedností v praxi

Klíčová slova: informační gramotnost, e-learning, blended learning, měření efektivity

Článek ke stažení [PDF]: ICT kompetence v kontextu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků

Title: ICT competences in context with in-service teachers training

Abstract: The teacher’s ICT competences. The competences development through inservice teachers training. Using modern methods such as e-learning or blended learning. Assessing training effectiveness often entails using the Kirkpatrick’s four-levelmodel. Acquired skills application in praxis.

Key words: information literacy, e-learning, blended learning, effectiveness measurement

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze