POZNÁMKY K ANALÝZE OBTÍŽNOSTI ŘEŠENÍ ÚKOLŮ SUBTESTŮ STANFORD – BINETOVA INTELIGENČNÍHO TESTU, 4. REVIZE.

SEKCE B – Metodologické a technologické inovace v pedagogickém výzkumu

Autor : LENKA HŘIBKOVA

Abstrakt : V rámci longitudinálního grantového projektu .,Žák v měnících se podmínkách současné školy”, který je řešen Pražskou skupinou školní etnografie, je ve sledovaných třídách základní školy opakovaně zadávána Stanford-Binetova inteligenční škála. V první a druhé třídě byla aplikována 3. revize a od 3.třídy 4. revize tohoto inteligenčního testu, která byla u nás vydána v roce 1995 Psychodiagnostikou s.r.o. Brno a Bratislava (bez českých norem).

Článek ke stažení [PDF] : POZNÁMKY K ANALÝZE OBTÍŽNOSTI ŘEŠENÍ ÚKOLŮ SUBTESTŮ STANFORD – BINETOVA INTELIGENČNÍHO TESTU, 4. REVIZE.

Diskuze