Sekce 7 – Podpora učení žáků a studentů: teorie a praxe
Autoři: Jan Nehyba, Michal Štefánik, Jana Kratochvílová
Abstrakt : Cílem příspěvku je aplikovat meta-model reflektivního psaní (Ullmann,2015, 2019) na deníky studentů učitelství, které popisují jejich zkušenosti z praxe. Aplikace spočívala v klasifikaci 200 reflektivních deníků podle kategorií reflektivního psaní (deduktivní kódování). Následně takto klasifikované deníky budou sloužit jako vstupní data pro strojové učení, díky kterému se vytvoří model automatického rozpoznávání kategorií reflexe v reflektivním psaní.
Klíčová slova: reflektivní deník, reflexe, studenti učitelství, zpracování přirozeného jazyka, strojové učení
Článek ke stažení [PDF] : Automatická detekce reflektivního psaní u studentů učitelství
Title: Automatic detection of reflective writing in pre-service teachers
Keywords: reflective diary, reflection, pre-service teachers, natural language processing, machine learning
Download the article in English [PDF]: Not available