Automatická detekce reflektivního psaní u studentů učitelství

Sekce 7 – Podpora učení žáků a studentů: teorie a praxe

Autoři: Jan Nehyba, Michal Štefánik, Jana Kratochvílová

Abstrakt :  Cílem příspěvku je aplikovat meta-model reflektivního psaní (Ullmann,2015, 2019) na deníky studentů učitelství, které popisují jejich zkušenosti z praxe. Aplikace spočívala v klasifikaci 200 reflektivních deníků podle kategorií reflektivního psaní (deduktivní kódování). Následně takto klasifikované deníky budou sloužit jako vstupní data pro strojové učení, díky kterému se vytvoří model automatického rozpoznávání kategorií reflexe v reflektivním psaní.

Klíčová slova: reflektivní deník, reflexe, studenti učitelství, zpracování přirozeného jazyka, strojové učení

Článek ke stažení [PDF] : Automatická detekce reflektivního psaní u studentů učitelství

Title:  Automatic detection of reflective writing in pre-service teachers

Keywords: reflective diary, reflection, pre-service teachers, natural language processing, machine learning

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze