Autor: Stanislav Michek
Sekce 1: Metody měření kvality vzdělávání
Abstrakt: V příspěvku teoreticko-metodologické povahy je analyzováno využití recenze jako prostředku zkvalitňování 30 evaluačních nástrojů, které byly vytvořeny a školám nabízeny národním projektem Cesta ke kvalitě jako pomoc při realizaci vlastního hodnocení školy. Většina těchto nástrojů má potenciál výzkumn.ho použití. Teoretická část příspěvku se věnuje recenznímu posuzování kolegy na stejné úrovni (peer review).
Klíčová slova: recenze, evaluační nástroje, manuály
-
Článek ke stažení v češtině [PDF]: Využití recenze jako prostředku zkvalitnění evaluačních nástrojů vytvořených v projektu Cesta ke kvalitě
Title: Using peer review as improvevement tools of evaluation of project road to quality improvement
Abstract: In theoretical-methodological article is analysed using peer review as tool for improving quality 30 evaluation tools, which were developed and offered for schools by national project Road to Quality Improvement as help of self-evaluation schools. Most from tools is possible use as research tool.
Keywords: peer review, evaluation tools, manuals
Download the article in English [PDF]: Not available